Współczesne metody komunikacji całkowicie zmieniły metody, jakie wykorzystuje się podczas kontaktu z klientami. Dziś wszelkiego rodzaju oferty można przedstawić drogą telefoniczną. To samo dotyczy również składanych reklamacji. Jednak jednym z najbardziej wymagających obszarów, w których wykorzystuje się nowoczesne środki komunikacyjne, jest windykacja przez telefon. Szkolenia przygotowane przez naszych specjalistów zwiększają w sposób zasadniczy udane windykacje prowadzone w ten sposób. Nie od dziś doradzamy i szkolimy pracowników różnego rodzaju call center i dlatego jesteśmy bardzo skuteczni w podnoszeniu ich kompetencji i radzeniu sobie z sytuacjami wywołującymi stres. Dzięki naszym szkoleniom twoim pracownikom nie będzie straszna nawet windykacja przez telefon. Szkolenia oferowane przez naszą firmę kierujemy do różnego rodzaju call center, w których pracownicy mają codziennie do czynienia z klientami różnych firm. Aby sprostać tym trudnym zadaniom, warto szkolić pracowników wg najlepszych programów szkoleń.

Oferta profesjonalnego ośrodka biznesowego
Nie wszystkie centra biznesowe zapewnią nam tak wysoki poziom usług, jak ma to miejsce w ośrodku G2A Arena, zlokalizowanym blisko Rzeszowa, przyciągającym podmioty korporacyjne, nie tylko z kraju, ale także z zagranicy. Przedstawiane doświadczone centrum biznesowe (podkarpackie - od klientów biznesowych z tego ...