Szczególnym rodzajem tudzież odmianą tzw. marketingu wirusowego, która stosowana jest zazwyczaj w przypadku, gdy dotychczas stosowane inne formy marketingu okazały się nie skuteczne, jest marketing partyzancki. Wspomniana metoda polega na promowaniu usług bądź też produktów za pomocą stosunkowo niekonwencjonalnego rozwiązania, którego głównym celem tudzież zadaniem jest stosunkowo szybkie utrwalenie promowanej marki, usług lub produktów w świadomości odbiorców. Marketing partyzancki może wykorzystywać różne formy w swoim przekazie, a dokładniej mówiąc w promocji, chodzi tutaj m.in. o formę humorystyczną, kontrowersyjną, a niekiedy nawet drastyczną, ponieważ jej priorytetem, czyli głównym celem jest oddziaływanie na emocje potencjalnych odbiorców bądź też klientów, a to za sprawą tego, ze wiele z przeprowadzonych dotychczas badań wykazało, iż wiele osób pod wpływem impulsu decyduje się na dokonanie tzw. masowych zakupów zarówno w przypadku sklepów stacjonarnych, jak i sklepów oferujących swój asortyment w sieci.

Każdy sklep musi dbać o swoich klientów
Bez względu na rodzaj działalności gospodarczej, każda firma musi wykazywać troskę o swoich klientów. Z taką sytuacją mamy do czynienia w sieci Neonet. Gazetka promocyjna tej firmy jest tego dobitnym przykładem. Poszczególni pracownicy dokładają wielu starań, by oferta handlowa stała na najwyższym pozio...