Neodisplay produkuje bardzo popularne ścianki pop-up, które są bardzo często wykorzystywane w czasie targów, prezentacji i spotkań z klientami. Czasami można je spotkać także w niektórych salonach obsługi klienta, gdzie montowane są za plecami konsultanta. Bardzo często ścianki pop-up wykorzystywane są w czasie promocji artykułów spożywczych w sklepach wielkopowierzchniowych. Ten rodzaj elementu reklamowego jest też doceniany przez specjalistów z dziedziny marketingu politycznego. Konstrukcja ścianki pop-up składa się z lekkich elementów z aluminium, albo z tworzywa, która są składane. Każdy element trzeba rozłożyć, a następnie połączyć elementy w całość, tworząc prosta lub zaokrągloną ściankę. Kiedy cała konstrukcja jest gotowa, umieszcza się na niej plakat albo baner. Najlepsze są banery wykonane z tkaniny, albowiem można je wykorzystywać setki razy, bez obaw o to, że się pogniotą albo pękną. Ścianki pop-up są nie tylko składane, ale i do tego bardzo lekkie, co sprawia, że można je bez problemu przewozić samochodami.

pokaz mody twoja droga do sukcesu
Najprawdopodobniej większość z nas widziała choć raz pokaz mody. Choć może się on wydawać dość prostym zadaniem dla modeli, to jednak wymaga on od nich ogromnej dyscypliny i umiejętności odpowiedniego dbania o własne ciało i wygląd. Praca w modelingu oferuje jednak również coś w zamian. To możliwoś...